آموزش تلقیح مصنوعی گاو-اورجینال

ساخت وبلاگ
آموزش تلقیح مصنوعی گاو-اورجینال

آموزش تلقیح مصنوعی گاو-اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

باردار نمودن گاو ماده بدون عمل جفت گیری بین دام نر و ماده را تلقیح مصنوعی گویند. برای این منظور با وسائلی خاص اسپــرم گاو نر را دررحم گاو ماده قرار داده و همین امر باعث باروری گاو ماده می شود.
تلقیح مصنوعی دارای محاسن و فواید زیادی میباشد که شامل:
1- جلوگیری از هزینه نگهداری گاو نر به خصوص درگاوداریهای کوچک زیرا ازلحاظ اقتصادی درتلقیح مصنوعی احتیاج به تهیه ونگهداری گاو نر نیست واز طرفی هزینه نگهداری آن ا زقبیل تغذیه، تاسیسات،‌دستمزد کارگر،‌ دارو وسائل دامپزشکی وغیره را دامپرور متحمل نمی شود و تنها با خرید اسپــرم منجمد با قیمت ناچیز این کار صورت می گیرد.
2- چون درتلقیح مصنوعی می توان مدت زیادی اسپــرم را به صورت منجمد نگهداری کرد(حداکثر 20 سال)بنابراین حتی پس از مرگ گاو نر نیز می توان از اسپــرم آن که دارای صفات برتر است استفاده کرد.
3- چون اسپــرم های گرفته شده از گاو نر به راحتی قابل جابه جایی است پس می توان اسپــرم گاوهای نری که دارای صفات ژنتیکی خوب هستند از مسافتهای دور دست خریداری کرد ومورد استفاده قرار داد
4 - درصد باروری (آبستنی)دام ماده درتلقیح مصنوعی بیشتر از تلقیح طبیعی است زیرا قراردادن اسپــرم درداخل رحم(پشت سرویکـس) کمک زیادی به رسیدن اسپــرم به تخمک می کند وهمین امر سبب افزایش درصد باروری دام ماده می شود.
و غیره............
تعداد:2عددcd


اورجینال
شماره مجوز : 60123022151

فروشنده: کالانو

قیمت: 4,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تلقیح مصنوعی گاو-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تلقیح مصنوعی گاو-اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 350 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:08