آموزش زبان کودکان Magic English /اورجینال

ساخت وبلاگ
آموزش زبان کودکان Magic English /اورجینال

آموزش زبان کودکان Magic English /اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کودکان

Magic English آموزش زبان برای کودکان آموزش زبان برای کودکان آموزش در قالب تفریح آموزش بدون نیاز به توضیح و استاد قابلیت اجرا بر روی انواع ویدئو سی دی و کامپیوتر قیمت بسیار مناسب.
بهترین هدیه برای خردسالان استفاده از 13 عدد سی دی (برای سهولت و کاهش قیمت 2ِِDVD)کارتون با شرکت شخصیت های محبوب کارتونی با عنوان Magic English . آموزش کلمه به کلمه به همراه تکرار کلمات همراه با آموزش نگارش لغات. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مجیک انگلیش یکی از بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که در حال حاضر در اکثر سایتهای دنیا جزء پرفروش ترین ها است این مجموعه آموزشی ساخت کمپانی بزرگ والت دیسنی آمریکا است که حتما با کارتونهای معروف آن از کودکی تا به حال آشنایی دارید اینک شخصیتهای معروف کارتونهای این کمپانی از قبیل دانل داک - میکی موس - سیندرلا - پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حرکات و داستانها و شعرهای خود به شیوه ای جدید زبان انگلیسی را به کودکان شما بیاموزند !
آموزش حروف - لغات - اعداد - رنگها و ... به یاد داشته باشید برای آموزش زبان انگلیسی هیچ وقت احتیاج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نمی باشد ! همانطور که کودکان ما زبان فارسی و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن یادگرفتند شما خواهید توانست به کودکان خود نیز زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود به همین شیوه یاد بدهیدحرکات شخصیتهای داستان این مجموعه گام به گام زبان انگلیسی را به کودکان شما می آموزد فقط کافی است فیلم ها را در ویدیو سی دی بگذارید و به کار خود بپردازید شخصیتهای معروف کارتون خودشان کارشان را بلد هستند! جذابیت شخصیت های کارتونی این مجموعه باعث می شود که کودک شما انگلیسی را همانند زبان فارسی از طریق شنیدار و استنتاج مطالب درک کند و یاد بگیرید و به یاد داشته باشید بهترین زمان برای آموزش هر چیزی همان زمان کودکی است چرا که مطالب یاد گرفته شده در زمان کودکی هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی شود خردسالان همزمان با مشاهده سی دی های کارتون بصورت لغت به لغت با کلمات انگلیسی و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا میگردند. استفاده از این بسته آموزشی را به همه خانواده ها توصیه مینماییم.
مجوز:6518689498

فروشنده: فرین شاپ

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان کودکان Magic English /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان کودکان Magic English /اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 359 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:19