تکنیک های موفقیت/استاد فرهنگ/اورجینال

ساخت وبلاگ
تکنیک های موفقیت/استاد فرهنگ/اورجینال

 تکنیک های موفقیت/استاد فرهنگ/اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

کاملترین مجموعه سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ در سمینار تکنیک های موفقیت

بهترین ، تاثیر گذارترین و کاملترین سخنرانی که در مورد مباحث موفقیت ، قانون جذب و تصویر سازی ذهنی می تونید پیدا کنید همین سخنرانی است . در این سخنرانی که در 10 جلسه ی 3 ساعته برگزار شده دکتر فرهنگ تقریبا هرچیزی در این مورد را که به ذهنتان برسد موشکافی می کند .
اگر در حال خواندن کنکورید
اگر در جستوجوی شغل مناسبید
اگر همیشه از نداشتن یک دوست صمیمی رنج می برده اید
اگر خواهان نمره های عالی هستید
و حتی اگر در جستوجوی همسر مناسبی برای خودتان هستید

خوب تلاش کنید ، کتاب بخوانید و معلوماتتان را زیاد کنید ولی یادتان باشد همیشه یک قدم از کسانی که این سخنرانی ها را شنیده اند عقب خواهید بود . در طول این دوره که با کیفیت مناسبی هم تهیه شده ، بعد از چند جلسه ، مهمانانی که در همایش حضور دارند همه به اعجاب انگیز بودن این روش اعتراف می کنند . خودتان خواهید شنید .

اخطار :
این سخنرانی با تمام سخنرانی هایی که تا به حال شنیده اید متفاوت است ، مستند راز را اگر دیده باشید ، با آن هم متفاوت است . مطمئن باشید اگر تنها قرار بود با گفتن عبارات مثبت و تصور کردن موفقیت ها به جایی برسید تا الان به آنجا رسیده بودید و به این موضوع هم توجه کنید که اینبار این سخنرانی در یک " انجمن علمی دانشجویی " قرار داده شده است ، یعنی جایی که در آن مباحث باید علمی باشند ، چون مخاطبان فکر می کنند و قضاوت خواهند کرد . پس شروع کنید تا متحول شوید . اینبار با یک منطق جدید و یک سخنران کاملا علمی .
شماره مجوز845-257445876

فروشنده: اتساین

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید تکنیک های موفقیت/استاد فرهنگ/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تکنیک های موفقیت/استاد فرهنگ/اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 454 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:19