دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

ساخت وبلاگ
دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

 دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک

استاد دکتر احمد حلت، مدیر مسئول ماهنامهمدیر، در روز سه شنبه ۴ دی ماه ۱۳۸۶ با حضور در دانشگاه آزاد بیرجند به ارایه سمینار بسیار جالبی با عنوان “دیدار با سرنوشت” پرداختند. نخست از شرکت کنندگان در همایش پرسیدند که: “حالتون چطوره؟” و از همه خواستند که پاسخ دهند: “عالیه؟” و این گفته را هم با کف زدن محکم ادا کنند. سپس به شرح پنج کلید موفقیت به ترتیب زیر پرداختند:

۱٫ کلید اول، قدرت و جادوی اندیشه:
استاد با اشاره به این که بایستی همگی تلاش بر این داشته باشیم که با تفکر مثبت زندگی کنیم، عنوان کردند که عادات بد در عرض ۳ هفته رفع می شوند و چنانچه عادات خوب جایگزین عادات بد شده و اعمال نیک استمرار یابند، در وجود انسان ماندگار خواهند شد. همچنین اشاره داشتند که برخی افراد میزان ۳ هفته (یا عدد ۲۱) را کافی نمی دانند و عدد ۴۰ را به جای آن عنوان می کنند، در حالی که عدد ۲۱ برای ترک عادات بد کفایت کرده و عدد ۴۰ ، عدد تثبیت است و مراسمی مانند چله یا چهلم برای مردگان، نشان از تثبیت موضوع دارد. ایشان همچنین درخواست کردند که همین امشب ۵ آرزوی مهم خود را بنویسید و بدانید که اگر مثبت اندیش و مثبت گو باشید، به آرزوهایتان می رسید.

۲٫ کلید دوم، عبارات جادویی:
از عبارات جادویی زیر کمک بگیرید و آنها را قبل از خواب، صبح زود و همیشه به کار ببرید :
- من موفقم .
- قدرتمندم.
- هر روز زیباتر می شوم .
- هر روز پاکتر می شوم.
- از آسمان طلا می بارد.
- هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر می شوم.
- هر لحظه خوش تیپ تر می شوم.
همچنین اشاره داشتند که:
هیچ وقت به دیگران نگویید: “خسته نباشید” بلکه بگویید: “شاداب باشید” و یا بگویید: “خدا قوت”. احساس شادابی داشته باشید و فکر رنجور بودن و پیر شدن را از ذهن خود بزدایید. برخی افراد گمان می کنند که پیر شده اند، در حالی که باید توجه داشته باشید که سن احساسی مهم است نه سن مندرج در شناسنامه، به طوری که بسیار دیده شده که روحیه برخی از سالمندان بسیار شاداب و پر انرژی است. خانمی را می شناسم که تومور مغزی خود را با عبارات مثبت درمان کرد به طوری که پزشک پس از گرفتن عکس رادیولوژی از سر او و اظهار این مطلب که وی تومور مغزی دارد از او خواست یک سلسله درمان را پشت سر گذاشته و سپس دوباره به پزشک مراجعه کند. آن خانم در مدتی که پزشک برایش تعیین کرده بود، فقط به عبارات جادویی متوسل شد و جالب اینجاست که وقتی دکتر معالج او را مجدداً تحت معاینه قرار داد، نشانی از تومور مغزی در او ندید. به یاد داشته باشید که عبارات جادویی ۳ شرط دارند:
الف) مثبت باشند (عباراتی همچون موارد یاد شده بالا)
ب) مربوط به زمان حال باشند نه آینده (مثلاً بگویید: “من موفقم” نه این که: من موفق خواهم شد.)
پ) باور کردنی باشند (قابل وصول بوده و دور از ذهن نباشند.)

۳٫ کلید سوم، معیارهای خود را بالا ببرید:
همین امشب هر چه درآمد دارید، آن را دو برابر کنید و بر روی کاغذ بنویسید. اگر ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارید، بنویسید: “درآمد ماهیانه من یک میلیون تومان است”.
می پرسید چگونه؟ در پاسخ همواره به خود بگویید که: “باید راهی باشد، باید راهی باشد، و باید راهی باشد”
توجه داشته باشید که ما نردبان موفقیت یا پلکان موفقیت داریم نه آسانسور موفقیت. بیراهه موفقیت هم وجود دارد ولی در آن منطق و عقل حاکم نیست و ۱۰۰ درصد کلک است. پس معیارهای خود را پلکانی بالا ببرید. فعلاً درآمد خود را ۲ برابر کنید و وقتی به آن رسیدید، بعد درآمد بیشتر را مد نظر قرار دهید. در مطالعه کردن و خواندن هم همینطور است. کم کم میزان مطالعه کردن خود را افزایش دهید. من یک راننده تاکسی می شناختم که از درآمد کم خود شکوه داشت. از او خواستم درآمد خود را ۲ برابر کند. ابتدا برایش امری محال می نمود و عنوان می کرد که با داشتن درآمدی حداکثر ۱۵ هزار تومان در روز و ماهی ۴۵۰ هزار تومان، چگونه می تواند ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان درآمد کسب کند! جالب اینجاست که یک روز به من گفت که درآمد ماهیانه اش ۵ میلیون تومان است. من هم اگر جای آن راننده تاکسی بودم، از انجام کارهای زیر ابایی نداشتم:
- در ماشین را برای مشتری باز می کردم.
- لباس فرم می پوشیدم.
- نقشه شهر را درون تاکسی می گذاشتم.
- روزنامه و مجله هم در تاکسی قرار می دادم.
- داخل ماشین حرف نمی زدم.
- با عشق و علاقه و سر ساعت دنبال مسافر می رفتم.
- چند شاخه گل هم داخل ماشین می گذاشتم.

هر پرسشی از خدا دارید، امشب قبل از خواب بپرسید. او قطعاً به شما پاسخ می دهد. اگر دوستی از شما تقاضای پول کرد و نتوانستید به او پول قرض بدهید، نگویید: پول ندارم. بگویید: “متأسفم که نمی توانم کمکت کنم”. در همایشی که در شرکت فولاد اهواز داشتم و مراحل ذوب فولاد را مشاهده می کردم، دیدم که با ذوب کردن و سرد کردن فولاد، آن را آبدیده می کنند و هر چه این کار را بیشتر انجام می دهند، فلز قوی تر می شود. شما هم در مسایل زندگی آبدیده شده و قوی و قلدر می شوید. در کلمه “مشکلات”، “م” را حذف کنید تا مشکلات تبدیل شوند به “شکلات”. هر کس در برابر مسایل زندگی، بگوید خدایا چرا من دچار این مشکل شده ام؟ کفر گفته. بگویید : “خدایا سپاسگزارم از نعمتهایت”. به یاد داشته باشید که احمد حلت در خانواده ای با ۷ تا ۸ برادر و خواهر زندگی کرده و دارای پدری کارگر و مادری روستایی بوده است. اگر غذای خوب نخورده و لباس خوب نپوشیده، در عوض برایش هزینه آموزش صرف شده است. طاقت رنج را در خود بیشتر کنید و معیارها را بالا ببرید. در همین شهر بیرجند صدها فرصت شغلی وجود دارد. دنبالش بروید. کار سخت است ولی مزه می دهد و لذت دارد. نگویید: امکانات نیست و من پارتی ندارم. خداوند پارتی شماست. در قالب تعاونی ها اقدام به حرکت و تلاش کنید. طولانی ترین راه ها با قدم اول شروع می شود. از خداوند بپرسید: “خداوندا چه خدمتی می توانم به مردم کشورم بکنم؟”. از مسایل زندگی گله نکنید. ارتباط خود را با خانواده بهتر کنید. برخی فکر می کنند همسرشان مناسب نیست و به فکر جدایی می افتند. توجه داشته باشید که مردها از کره مریخ آمده اند و زن ها از کره ونوس، و قرار است در کره زمین با هم زندگی کنند. با سختی های زندگی کنار بیایید. آدم های باهوش به جدایی فکر نمی کنند. مزه زندگی به چالش های آن است. زن ها دوست دارند در خانه دیده و شنیده شوند. دوست دارند اگر تغییری در چهره می دهند، شما مردها متوجه شوید. اگر زن و مردی ۲۰ دقیقه در شبانه روز با هم حرف بزنند و به هم نگاه کنند، زندگیشان پابرجا خواهد ماند. معیارهای خود را بالا ببرید. توانایی خود را بالا ببرید و با قلدری با مشکلات مبارزه کنید. تمام مردان دوست دارند تکیه گاه باشند و زن ها باید این موقعیت را در آنها تقویت کرده و آنان را مورد تشویق قرار دهند. زنها هم دوست دارند بدانند برای چه مورد توجه مردها هستند. وقتی مردها دلیل آن را به زبان بیاورند، زن ها می دانند که دیده شده اند. پس به جای “مشکل” بگویید: “مسئله” و نیز به جای “معتاد” بگویید “وابسته”. اگر خدای ناکرده فردی از شما در خانواده خود، مردی وابسته دارد، سعی کند با کم کردن ماده مصرفی به طور تدریجی بیماری را در شوهرش از بین ببرد.

۴٫ کلید چهارم، یا اولین باشید یا بهترین (The First or the Best):
سعی کنید در کارها اگر مدل بر می دارید، چیزی هم به آن اضافه کنید. خلاقیت خود را به خدمت بگیرید و از روش توفان فکری یا یورش فکری بهره بگیرید. توفان فکری بدین صورت است که با حضور چند تن از دوستان خود در جلسه ای می نشینید و فردی را مأمور نوشتن افکار جمع می کنید. به مدت ۷ دقیقه هر فکری که به ذهن هر کس برای حل مسئله می رسد، آن را بیان کرده و سریعاً توسط منشی نوشته می شود. بعد از ۷ دقیقه، موارد غیر منطقی را خط می زنید و در خصوص سایر موارد فکر می کنید. یک هفته تا ۱۰ روز روش یورش فکری را به کار ببندید تا اولین شوید. سعی کنید اتاق فکر درست کنید. مثالی می زنم از چگونگی اول شدن در شغلی مثل قصابی. فرض کنید یک قصاب با فروش هر ۲ کیلوگرم گوشت، ۱۰۰ گرم اضافه هم برای مشتری بگذارد و به او نشان دهد که این ۱۰۰ گرم را برای بچه هایش اضافه می گذارد. در ظاهر قضیه، این قصاب در فروش هر ۲ کیلوگرم گوشت، ۱۰۰ گرم ضرر می کند ولی در واقع چنین نیست، زیرا مشتری نه تنها به سراغ قصاب دیگری نخواهد رفت بلکه برای این قصاب مشتری های بیشتری خواهد آورد و درآمد وی را افزایش خواهد داد. من یک روز در جمع خانواده از همسرم خواستم سر من داد بزند و یا با من بلند صحبت کند تا بدین وسیله دخترم اعتماد به نفس پیدا کند. وقتی در بحث های خانوادگی حق با من است، سعی می کنم با پذیرش اشتباه خود، همسرم را برنده اعلام کنم. او برنده می شود و پس از آن به من مهر و محبت می ورزد. پس در واقع من هم برنده شده ام و اول شده ام. یک روز به بانک رفتم و تقاضای وام کردم. رئیس بانک گفت: “مگر مشکل داری که وام می خواهی؟” گفتم: “خیر. وضع من عالی است. از آسمان برایم طلا می بارد. فقط می خواهم وضعیت خود را باز هم بهتر کنم”. رئیس بانک اعتراف کرد که در طول مدت ۲۸ سال خدمتش در بانک، من اولین مشتری اش بوده ام که با تفکر مثبت با او برخورد کرده ام. پس می توان اولین شد.

۵٫ کلید پنجم، قدرت باور و ایمان خود را بالا ببرید:
من در زمانی بحران تلخ عاطفی داشتم. ۱۱ ماه روزه گرفته و گوشت حرام بدنم را آب کردم. ۲۷ کیلوگرم وزن کم کردم. پدرم به من یاد داده بود که عبارت “ایاک نعبد و ایاک نستعین” را صد بار تکرار کنم. وقتی به مفهوم آن فکر می کردم که “خدایا تنها تو را می پرستم و تنها از تو یاری می جویم” انرژی حاصل از آن برایم معجزه کرد. با عشق بسیار و تکرار آن عبارت، زندگیم تغییر کرد. این گونه عبارات را تکرار کنید تا شاهد موفقیت های بیشتر باشید. قدرت ایمان یعنی این که من به ناموس کسی نگاه نمی کنم زیرا می ترسم به ناموسم نگاه کنند. مطمئن باش که اگر از کوچه یار کسی بگذری، از کوچه یارت گذر می کنند. من سعی کرده ام زندگی کسی را خراب نکنم – به کسی حسودی نکنم – جاسوس بازی نکنم – نامردی نکنم – نان کسی را آجر نکنم، زیرا باید تاوان بدهم. نجیب بودن و با معرفت بودن بسیار مهم است. درنیایش ها با خداوند حتماً فارسی هم حرف بزنید. در نمازها سجده طولانی داشته باشید. خوشبختانه در بیرجند ورزش یوگا انجام می شود. این ورزش خوب را انجام دهید. سجده به انرژی شما کمک کرده و جریان خون بدن را زیاد می کند. و حال یک توجه و خواهش از شما دارم و آن این است که : “با نماز آشتی کنید و با خداوند ارتباط برقرار کنید.”

در اینجا استاد از همگی ما خواستند که به مدت ۱۰ دقیقه مراقبه (Meditation) انجام داده و با خداوند صحبت کنیم و او را صدا زده و خود را بالا ببریم. بنابراین از همه حضار خواستند تا چشم های خود را ببندند و عمود بر صندلی ها بنشینند. ابتدا چند نفس عمیق کشیده سپس کف پاهای خود را بر روی زمین بگذارند و به دنبال آن ابتدا پای راست خود را محکم به زمین چسبانده و سپس آن را شل کنند. سپس عضلات مچ و ران پای راست را به همین ترتیب محکم و شل کنند. سپس همین کار را در مورد پای چپ و عضلات مچ و ران پای چپ انجام دهند و سپس عضلات شکم و دست های راست و چپ را به همین شیوه منقبض و منبسط نمایند. حال از جمعیت خواستند که تصور کنند در دشتی بزرگ قرار گرفته و می خواهند به سوی خدا بروند و با او صحبت کنند و خواسته هایشان را از او بخواهند. دعا کنند برای خودشان، برای آنان که پارسال در جمع ما بودند و امسال نیستند و برای آنها روشنی بخواهند. از خداوند بخواهند ما را ببخشد تا دوباره زندگی را از نو شروع کنیم و موفق باشیم. همچنین استاد در خلال نیایش با خداوند چندین بار از حضار خواستند که با صدای بلند فریاد بزنند: “خدا. خدا. خدااااا….”
حالت بسیار خوبی به حضار دست داده بود و صدای گریه بسیاری از مردم شنیده می شد به گونه ای که پس از پایان ۱۰ دقیقه وقتی با شمارش معکوس استاد از ۱۰ تا ۱ قرار شد اشک ها از چهره ها سترده شود، دست های بسیاری از مردم با اشک چشم هایشان شستشو داده شد. حالت عرفانی وصف ناپذیری به وجود آمده بود که فقط به صورت زنده و حضور در چنان جمعی می توان آن را درک کرد.

امید است همه ما به موفقیت هایی که خداوند در مسیر زندگی مان قرار داده دست یابیم و همیشه با صدور انرژی های مثبت، خود و اطرافیان را سرشار از موهبت های خدادادی بنماییم.

مطالب بالا، گوشه ای از موضوعات مربوط به NLP می باشد. برای استفاده بیشتر از مطالبی همچون مباحث یاد شده، پیشنهاد می کنم هموطنان عزیز ماهنامه “موفقیت” را مطالعه فرمایند و همچنین در سمینارهای استاد دکتر احمد حلت شرکت فرمایند

شماره مجوز 35-64957

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 6,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دیدار با سرنوشت 2(دکتر حلت) اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 593 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:20