آموزش درامز

ساخت وبلاگ
آموزش درامز

آموزش درامز

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش درامز(جاز)
جاز یا جز یکی از گونه های موسیقی است که از ویژگی های آن می توان ...
2CD

می خواهید موسیقی را فرا بگیرید ، به دنبال آموزش موسیقی هستید ، آموزشگاه موسیقی را یافته اید ؟
در این مجموعه می یابید :

آموزش قدم به قدم و کاملا مرحله ای جاز
آشنایی و آموزش کامل تمامی نکات جاز
دروس جامع و فصل بندی شده و طبقه بندی شده در محیط نرم افزاری و انجام مثالهای عملی و تمرینات کلی
آموزش و ارائه روشهای مختلف نواختن

جاز یا جز ( به انگلیسی : Jazz ) ، یکی از گونه های موسیقی است که از مشخصات آن نتهای آبی ، مکث و ضد ضرب ، ضرب های تابدار و خرامان ( سوینگ ) ، پرسش و پاسخ خوانی ، چند ضربه بودن و بداهه نوازی است . و آن را نخستین گونه هنری پدید آمده در ایالات متحده آمریکا می دانند . جاز در فرهنگ و موسیقی غرب آفریقا و نیز در سنتهای موسیقی سیاهان امریکا مانند بلوز و رگتایم و دسته های موسیقی نظامی اروپائی ریشه دارد . در آغاز سده بیستم اینگونه موسیقی در میان سیاهان آمریکا رواج یافت و در دهه 1920 در بسیاری از کشورها رایج گردید . از آن زمان به بعد جاز تاثیر زیادی در عرصه موسیقی داشته و هنوز در تحول و تغییر است .

وینتون مارسالیس ترومپت نواز چیره دست امریکایی و برنده جایزه پولیتزر درباره جاز می گوید :

جاز ابداع سیاه هاست . جاز بازگو کننده خیلی چیزهای عمیق روحی است و نه تنها درباره ما سیاهها و نحوه نگاه ما به مسائل هست ، بلکه درباره اصل معنی زندگی مردمسالارانه امروزی هم هست . جاز همان شرافت نژاد سیاه است . جاز همان شرافت نژاد سیاه است که بصورت صدا درآمده است . در این سبک از موسیقی همه چیز را می شود دید ، چه ناگفته گذاشتن ها ، چه نفوذ کردن ها ، چه پیچیده بودن ها ، و چه مستور ماندن ها . همه را می شود در این سبک دید . تا جاییکه من می دانم نواختن جاز از همه سبکها سخت تر است . جاز بهترین تفسیر احساسات شخصی در تاریخ موسیقی غربی است .

فروشنده: سی دی سنتر شاپ

قیمت: 5,900 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آموزش درامز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش درامز

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 446 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:08