آموزش پرکاشن

ساخت وبلاگ
آموزش پرکاشن

آموزش پرکاشن

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش پرکاشن
آموزش کاربردی پرکاشن که خود از مجموعه ای از ساز ها تشکیل شده است
3CD
در این مجموعه خواهید آموخت:
• آشنایی قدم به قدم با پرکاشن
• آشنایی با تمام نکات پرکاشن
• درس های فصل بندی شده در محیط نرم افزاری
• نحوه نواختن ساز
به مجموعه ادوات کوبه ای پرکاشن گفته می شود. پیدایش این ساز ها به هزاران سال پیش یعنی هنگامی که انسان برای اولین مرتبه قطعات پوب و سنگ و استخوان را بر هم نواخت تا بدین وسیله ریتم کف زدن و پایکوبی خود را تقویت کند بر می گردد.
کوبه ای های ابتدایی که از مواد طبیعی ساخته شده اند امروزه هم توسط بسیاری از ملیتها به منظور همراهی آواز، رقص یا دادن خبر به کار می رود. تمایل به ایجاد تن ها و اصوات مختلف مه با استفاده از اشیا در اندازه ها و انواع گوناگون حاصل می شد، منجر به ابداع سازهایی چون اکسیلوفون و گانک گردید.
در ارکستر سمفونیک غربی ساز های پرکاشن متعددی از یک کنده درخت گرفته تا گلوفن مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب پرکاشن در تمامی سبک های موسیقی دنیا به کار گرفته می شود و این امر سبب بوجود آمدن پرکاشن های متعدد و مختلف با تناسب نوع شرایط زندگی و مکان جغرافیایی و نوع موزیک شده است و به مرور زمان کلاسه بندی و نوشته شده است و در حال حاضر در برخی از کشور ها نظیر هن و آفریقا همچنلن سینه به سینه انتقال می یابد ولی غالبا به صورت آکادمیک تدریس می گردد.
از جمله پرکاشن های ایرانی هم می توان به دهل، دف، نقاره، تمبک، دایره، کوزه و... اشاره کرد.

فروشنده: سی دی سنتر شاپ

قیمت: 5,900 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آموزش پرکاشن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پرکاشن

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 508 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:08