آموزش ساخت آلبوم

ساخت وبلاگ
آموزش ساخت آلبوم

آموزش ساخت آلبوم

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آیا به عکس علاقه مند هستید ؟ نیاز به دسته بندی تصاویر دارید ؟
3CD
آیا نیاز به ارائه گزارش کار خود به صورت حرفه ای دارید ؟ دوست دارید خودتان آلبوم های دیجیتال با قابلیت نمایش در ویدئو پلیر های خانگی ایجاد کنید ؟ آیا میخواهید آلبوم تصاویر ازدواج ، تولد ، مسافرت یا حتی همایش ها و سیمینار های خود را به صورت دیجیتال در بیاورید و بر روی یک دستگاه ویدئو پلیر مشاهده نماید ؟ آیا آتیله گرافیکی دارید و نیاز به تبدیل تصاویر به آلبوم دیجیتال دارید ؟ ما به شما استفاده از نرم افزار حرفه ای و در عین حال بسیار ساده و خوش کاربرد3D Album Commercial Suite پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت آلبوم سه بعدی برای عکس های شماست. این نسخه به همراه بسته کامل کننده و پکیج بی نظیر آلبوم های آماده ارائه می شود .

این نرم افزار قابلیت خلق تصاویر مونتاژ شده به سبک های متنوع را نیز دارا می باشد . همچنین این نرم افزار می تواید از تصاویر شما تقویم های دیواری شکیل ی ایجاد کرده و بهترین خروجی را برای چاپ به شما بدهد .

خصوصیات این نرم افزار ویژه :

- قابلیت ساخت تقویم های دیواری
- قابلیت خلق کارت های دعوت
- قابلیت طراحی لیبل برای CD یا DVD
- قابلیت ایجاد خروجی به صورت CD یا DVD
- شامل بیش از 110 آلبوم تماشایی و حرفه ای
- دارای دستیار چند رسانه ای حرفه ای نرم افزار که کمک می کند تنها با طی کردن تنها سه مرحله آلبوم دیجیتال زیبا و حیرت آوری ایجاد کنید .
- دارای ویرایشگر داخلی برای تدوین عکس ها و تصاویر شما
- قابلیت سازماندهی حرفه ای تصاویر
- قابلیت طراحی صفحات و آلبوم های دیجیتال با قابلیت چاپ
- پشتیبانی از فرم های ویدئویی برای گرفتن خروجی های متنوع

با استفاده از این نرم افزار می توانید سفرشات میکس و مونتاژ آلبوم های عکس های عروس، نمایش های صنعتی، کاتالوگهای سه بعدی محصولات و... را جوابگو باشید و به راحتی از آن کسب درآمد کنید.

فروشنده: سی دی سنتر شاپ

قیمت: 5,500 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت آلبوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت آلبوم

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 486 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:08