آموزش کامل زبان فرانسوی:اورجینال

ساخت وبلاگ
آموزش کامل زبان فرانسوی:اورجینال

آموزش کامل زبان فرانسوی:اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته فرانسه

چندین روش متفاوت برای یادگیری زبان فرانسوی.

یکی از موفقترین مجموعه های آموزش زبان نرم افزار Tell Me More می باشد.

در اندک زمان خواهید توانست به فرانسوی صحبت کرده و یک فرانسوی زبان شوید.
نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که برای تمامی سنین قابل استفاده باشد.
محیط نرم افزار بسیار ساده میباشد.تمامی هموطنان عزیزی که میخواهند تازه همین امروز فرانسوی را یاد بگیرند نیز میتوانند با این نرم افزار به خواسته ی خود رسیده و فرانسوی صحبت کنند با دوستان فرانسوی خود براحت گپ زده و مثل یک فرانسوی زبان گفتگو کنند.
قطعاً با استفاده از نرم افزار آموزشی فوق العاده فرانسوی را مثل فرانسوی زبانها صحبت خواهید کرد.



- دارای 10 ساعت فیلم آموزشی به صورت تعاملی

- شامل 10.000 تمرین

- امکان استفاده چند کاربر از محیط نرم افزار به صورت مجزا

- دارای 10 سطح مختلف

- قابلیت تشخیص صوت پیشرفته

- دارای 7.000.000 کاربر راضی در سطح دنیا

- ارائه سرویس به بیش از 500 شرکت معتبر

- استفاده از روش جدید آموزش در نسخه 10

- ارائه مسیر تکاملی برای آموزش ابتدایی تا پیشرفته

- حاوی موضوعات مختلف انسانی، فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی

- استفاده از فیلم، انیمیشن و جلوه های گرافیکی

- حاوی بیش از 40 فعالیت مختلف و متنوع برای انگیزش بیشتر

- راضی بودن بیش از 95 درصد استفاده کنندگان از این مجموعه

- ارائه پیشرفت فرد مورد آموزش به صورت پیوسته

و ...





- بیش از 2000 ساعت آموزش زبان در 10 سطح و Level مختلف از مقدماتی مقدماتی تا پیشرفته و حرفه ای برای اولین بار در دنیای آموزش الکترونیک فرانسوی !


- بیش از ده هزارتمرین برای یادگیری زبان فرانسوی !


که تمامی مهارت های یادگیری زبان از قبیل Listening یا مهارت گوش دادن، Speaking یا مهارت صحبت کردن، Reading یا مهارت خواندن و Writing یا مهارت نوشتن را در کنار تمرینات متنوع گرامری Grammer ، لغات Vocabulary و حتی تمرینات مرتبط با آشنایی با فرهنگ فرانسوی Culture داراست تمامی تمرین ها در محیطی کاملا Interactive و پویا و به صورت چندرسانه ای همراه با نرم افزارهای مختلف درونی دیالوگ و تشخیص صدا همراه است !


- بهره گیری از قدرتمندترین نرم افزار تشخیص صدا در دنیای نرم افزارهای آموزشی

شما به زیبایی هنگام تلفظ به اشتباهات خود پی میبرید و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعی بالای خود ایراد های شما را به شما در محیطی انیمیشن و با گراف های نموداری مختلف می گوید تا شما آنها را رفع نمایید!

+++
آموزش زبان فرانسه

این واقعا امکان پذیر است که شما یک زبان جدید را بیاموزید، به شرط آنکه حوصله و استعداد آن را داشته باشید. Rosetta stone در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
Rosetta stone به عنوان نرم افزار شماره 1 آموزشی در دنیا، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است. این نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبان حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است.
Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.امکانات این برنامه بصورت زیر است:





- آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده
- تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه ضوید.
- محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.
- زبان استفاده: در زبانهای خاص مانند ژاپنی و چینی که شما نمیتوانید حروف را بخوانید، این امکان وجود دارد که شما نوشته ها را بصورت لاتین مشاهده نموده و سپس آنها را با متن اصلی تطبیق دهید.
ش مجوز:12745/557

فروشنده: تهرانیكا

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کامل زبان فرانسوی:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل زبان فرانسوی:اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 383 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:12