آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال

ساخت وبلاگ
آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال

آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی Disney`s Magic English یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان دنیا، محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ ترین سازنده فیلم ها و شخصیتهای انیمیشن در دنیاست .
این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین 3 سال تا 15 سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن ها و کارتون های زیبا و دوست داشتنی والت دیزنی و شخصیت های مطرح این کارتون ها به کودکان آموزش می دهد .
یکی از برترین ویژگی های این مجموعه ارزشمند آموزشی که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت این مجموعه منحصر به فرد آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسیست چرا که کودک و نوجوان به هچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و با کمکی تکرار و مشاهده کارتون های زیبا و دوست داشتنی
زبان انگلیسی را فرا می گیرد !
این مجموعه در 4 دی وی دی شامل بیش از 15 ساعت آموزش ویدیویی، سرگرم کننده و جذاب کارتونی زبان برای کودکان میباشد .
این مجموعه بی نظیر که یکی از معتبر ترین مجموعه های آموزش زبان برای کودکان در سطح جهان است، با بهره گیری از شخصیت های محبوب کارتونی به آموزش زبان برای کودکان می پردازد.
این مجموعه محصولی از کمپانی عظیم والت دیزنی بوده و با نام جهانی Magic English در دنیا شناخته شده است. قطعات مختلفی از فیلم های کارتونی مورد علاقه کودکان به صورت کاملا حساب شده و منطقی در راه آموزش زبان انگلیسی به کار گرفته شده است. نحوه آموزش در این مجموعه به نحوی است که برای کودکان از ۳ تا ۱۵ سال بسیار مناسب می باشد. با توجه به اینکه این مجموعه ارزشمند به صورت DVD ارائه شده است، حتی خود کودکان نیز به تنهایی می توانند از آن استفاده کنند.



مجموعه فوق در بیش از ۸۰ کشور دنیا به فروش رسیده و رکورد دار فروش بسته آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. با توجه به تصویری بودن آموزش ها، کودکان به خوبی مطالب آموزش داده شده را درک کرده و آن را به خاطر می سپارند. برخی از مطالبی که در این دوره به کودکان آموزش داده می شود عبارتند از :

شمارش اعداد
الفبای انگلیسی
نام اشیا و حیوانات
ضمیرهای مونث و مذکر
افعال مفرد و جمع
رنگ ها
نام گیاهان و درختان
برقراری ارتباط بین کلمات و ساخت جمله
زمان های حال و گذشته
افعال ارتباط بین افراد و اشیا
مفاهیم محبت، خشم، ناراحتی، شادی، خنده، گریه و ...
نحوه درخواست چیزی
نحوه ابراز احساس
این مجموعه آموزشی ساخت کمپانی بزرگ والت دیسنی آمریکا است که حتما با کارتونهای معروف آن از کودکی تا به حال آشنایی دارید اینک شخصیتهای معروف کارتونهای این کمپانی از قبیل دانل داک - میکی موس - سیندرلا - پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حرکات و داستانها و شعرهای خود به شیوه ای جدید زبان انگلیسی را به کودکان شما بیاموزند !
آموزش حروف - لغات - اعداد - رنگها و ... به یاد داشته باشید برای آموزش زبان انگلیسی هیچ وقت احتیاج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نمی باشد ! همانطور که کودکان ما زبان فارسی و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن یادگرفتند شما خواهید توانست به کودکان خود نیز زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود به همین شیوه یاد بدهیدحرکات شخصیتهای داستان این مجموعه گام به گام زبان انگلیسی را به کودکان شما می آموزد فقط کافی است فیلم ها را در ویدیو سی دی بگذارید و به کار خود بپردازید شخصیتهای معروف کارتون خودشان کارشان را بلد هستند! جذابیت شخصیت های کارتونی این مجموعه باعث می شود که کودک شما انگلیسی را همانند زبان فارسی از طریق شنیدار و استنتاج مطالب درک کند و یاد بگیرید و به یاد داشته باشید بهترین زمان برای آموزش هر چیزی همان زمان کودکی است چرا که مطالب یاد گرفته شده در زمان کودکی هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی شود خردسالان همزمان با مشاهده سی دی های کارتون بصورت لغت به لغت با کلمات انگلیسی و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا میگردند. استفاده از این بسته آموزشی را به همه خانواده ها توصیه مینماییم.
شماره مجوز: مجوز:6518689498

فروشنده: نیکا

قیمت: 14,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 310 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:12