نرم افزار Readiris Pro 11 یک سی دی اورجینال

ساخت وبلاگ
نرم افزار Readiris Pro 11 یک سی دی اورجینال

 نرم افزار Readiris Pro 11 یک سی دی اورجینال

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته کاربردی

OCR چیست؟ فرض کنید که ما متنی را روی کاغذ داریم و می‌خواهیم آن را وارد رایانه کنیم. اولین روشی که به ذهن می‌رسد این است که متن را به تایپیست بدهیم تا با کامپیوتر تایپ کند.


اما آیا می‌شود عین همان متن را وارد رایانه بکنیم تا نیازی به تایپ نباشد؟ البته دستگاه «اسکنر» می‌تواند تصویری از آن متن را وارد رایانه کند، تا اینجا بخشی از مشکل ما حل شده است. اما رایانه که نه عقلی دارد و نه «زبان» می‌فهمد، نمی‌تواند حروف و کلمات را از هم تشخیص دهد.

مثلاً اگر از کامپیوتر بخواهیم به ما بگوید که در متن اسکن‌شده کلمه «علی» چند بار آمده است، بی‌آنکه شرمنده شود، می‌گوید نمی‌توانم تشخیص بدهم! در واقع این «تصویر دیجیتال‌شده» باید به «تصویر قابل پردازش» تبدیل شود.


موضوع اصلی OCR همین است. OCR سرنام اصطلاحی است که صورت کامل آن در واژه‌نامه‌های انگلیسی به دو صورت آمده است: 1. Optical Character Recognition 2. Optical Character Reader این نرم افزار OCR

فروشنده: عرفانی

قیمت: 3,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار Readiris Pro 11 یک سی دی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار Readiris Pro 11 یک سی دی اورجینال

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 342 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:12