نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

ساخت وبلاگ
نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

دیگر نیازی نیست برای استفاده از مطالب سایت ویکی پدیا دسترسی به اینترنت داشته باشید!همانطور که میدانید ویکی پدیا دانش نامه ای است همگانی و آزاد بدین معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. در ویکی پدیا فارسی هزارن مقاله وجود دارد که افراد برای دسترسی به آنها باید به اینترنت متصل شوند که با این نسخه آفلاین دیگر نیازی به اینترنت ندارید. به عبارت دیگر وقتی که شما این نرم افزار را در کامپیوتر خود اجرا می کنید، سایت ویکی پدیا فارسی با همان ظاهر همیشگی و دسته بندی موضوعات نمایش داده می شود و به راحتی می توانید با تایپ موضوعات مورد نظرتان در قسمت جستجو، به جستجوی آنها بپردازید.


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- امکان دسترسی به تمام مقالات و مطالب ویکی پدیا فارسی بدون اتصال به اینترنت.
- امکان ذخیره سازی متن مقالات تنها با یک کلیک در فایل های PDF, HTML و ...
- داشتن سرعت بسیار بالا در دسترسی به مطالب.
- امکان گرفتن پرینت از مطالب دلخواه.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
دارای حجم بسیار کمتر در مقایسه با نسخه دیگر است و نیز تا ماه آوریل 2012 آپدیت شده است. یعنی تمام مقالاتی که تا ماه آوریل به ویکی پدیا فارسی اضافه شده است و نیز تمام تغییرات و ویرایش هایی را که در مقالات صورت گرفته در این نسخه قرار دارد. اما تنها ضعف این نسخه حذف تصاویر مندرج در مقالات برای کاهش حجم آن می باشد.

فروشنده: پویا پرداز

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

خرید اینترنتی سی دی آموزش...
ما را در سایت خرید اینترنتی سی دی آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahmanbuy bahmanbuy بازدید : 465 تاريخ : دوشنبه 25 دی 1391 ساعت: 14:17